• Businessclub

Een aantal trouwe Westlandia-supporters heeft de koppen bijeen gestoken nadat degradatie vanuit de hoofdklasse van het eerste (zondag) elftal een feit was in het seizoen 2005-2006. Zij vonden het van groot belang dat het eerste elftal zo snel mogelijk weer terug zou keren naar de hoofdklasse, toen nog het hoogste niveau voor een amateurvereniging. Dit resulteerde op 28 september 2006 in de oprichting van de Businessclub R.K.V.V. Westlandia.

Een businessclub met als hoofddoel het eerste (zondag)elftal van middelen te voorzien zodat dit elftal op een stabiele wijze en op een zo hoog mogelijk amateurniveau kan acteren. Daarnaast steunt de Businessclub de jeugdafdeling op diverse wijzen. Deze middelen worden bij voorkeur verzameld door een zo groot mogelijke aantal sponsoren (op dit moment zo’n ruim 100!) zodat een breed draagvlak voor de activiteiten van de Businessclub gewaarborgd is. De Businessclub heeft er mede aan bijgedragen dat het eerste elftal 10 mei 2009 zelfs het kampioenschap van de zondag hoofdklasse A heeft behaald. Op zondag 24 april 2016 werd wederom het kampioenschap behaald en dit zorgde ervoor dat er werd gepromoveerd naar de 3e divisie!

De Businessclub valt onder de activiteiten van de Sponsorcommissie. Momenteel bestaat het bestuur van de Sponsorcommissie uit de volgende leden:

• Ted Vollebregt (voorzitter)
    • Marco Toussaint (relatiebeheer)
    • Arthur van der Goes (relatiebeheer)
    • Sandra Lievaart (PR en communicatie)
    • Martijn van der Wetering
    • Arthur Zuijderwijk
    • Bernard van der Valk (algemeen bestuursleden).