• Sponsoring

Een springlevende Westlandse voetbalvereniging: Westlandia is een sportief visitekaartje voor Naaldwijk en Westland. Ruim 1.200 Westlanders zijn lid van Westlandia. In het kielzog van deze leden bereikt Westlandia nog eens duizenden supporters, sympathisanten en belangstellenden. Hiermee is Westlandia met recht een maatschappelijk instituut te noemen.

Sponsoruitingen, een impressie...
    Indien u Westlandia een warm hart toedraagt en een bijdrage wil leveren aan de ontwikkeling van zowel de topsportafdeling als aan de jeugdleden, dan zijn er voor u diverse mogelijkheden. U kunt bijvoorbeeld kiezen uit één van de onderdelen hieronder of lid worden van de Businessclub.

Het interne tv-circuit
    U krijgt een advertentie op ons interne tv-circuit. In onze altijd drukbezette kantine hangen diverse monitoren waarop mededelingen en advertenties in een carrousel worden vertoond. Ook in het Businesshome hangt een monitor voor dit doeleinde.

De website
    U krijgt een permanente advertentie op onze veel bekeken website. De website wordt gemiddeld, per maand, door ruim 10.000 mensen bezocht. De website is een ware informatiebron voor leden, vrijwilligers, pers en belangstellenden.

Boarding langs het hoofdveld
    Langs ons hoofdveld zijn diverse mogelijkheden om een reclamebord te plaatsen. Denkt u bijvoorbeeld eens aan de staantribune, een van de blikvangers zodra u ons terrein betreedt. Deze tribune is onlangs met een (uitschuifbaar) schermdoek overdekt gemaakt. Zo staan onze supporters tijdens een regenbui droog en met een zonnetje heerlijk in de buitenlucht. Op deze unieke tribune bieden wij u als sponsor graag een reclamebord aan. Maar ook op andere plekken rondom het hoofdveld heeft u de mogelijkheid een reclamebord te plaatsen.

42 meter reclame
    Wij bieden u een reclame-uiting van liefst 42 meter lang op het elektronisch draaiende billboard langs het hoofdveld. De reclamedoeken zijn steeds 30 seconden zichtbaar . Dat betekent dat om de vijf minuten de reclame zichtbaar is voor het publiek.

De Businessclub
    De Businessclub van Westlandia is een actief, ambitieus en professional cluborgaan dat de doelstelling heeft om de voetbalsport bij Westlandia naar een zo hoog mogelijk niveau te tillen. Belangrijk uitgangspunt hierbij is dat de vereniging haar Westlandse karakter behoudt en herkenbaar blijft voor haar leden, vrijwilligers, supporters, en sympathisanten en de Westlandse omgeving. Door toe te treden tot de Businessclub, krijgt u toegang tot een groot netwerk van ondernemers uit het Westland en omstreken. Dit gebeurt op een aantal manieren. Klik hier voor meer informatie over de Business Club.

De Club van 100, de club van iedereen!
    Met jouw jaarlijkse bijdrage van ondersteun je uiteenlopende initiatieven van onze vrijwilligers, vooral gericht op de jeugdafdelingen en niet-selectieteams. Klik hier voor meer informatie over de Club van 100

Interesse of meer informatie?
    Wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden of heeft u een vraag, stuur dan een email bericht naar sponsoren@rkvv-westlandia.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.